Hogyan válasszunk tréner céget?

2025. 02. 10. | Csapatépítő tréning, Kommunikációs tréning

A tréning elterjedt szolgáltatássá vált, mert egyéni és csapat szinten is van igény a fejlesztésre. Az önfejlesztés és a csapat működésének a javítása összefügg egymással, mindkettő egy vállalat érdekeit tudja támogatni. Ma már nem kérdés, hogy a tréningekre szükség van, mégpedig rendszeresen.

Kommunikációs szempontból a tréningek olyan elméleti és gyakorlati tudást tudnak átadni, ami később hozzájárul a hatékonyság növeléséhez és a célok terv szerinti megvalósításához.

céges tréning

A tréner cég kiválasztásának 5 szempontja

  1. Az első szempont magába foglalja a tréner cég felmérését, mert fontos információt jelent a szakmai tapasztalat, a hitelesség, a profizmus és az ügyfelektől kapott visszajelzések is. Csak olyan céggel lehet elkezdeni az együttműködést, ami megfelel az alapvető szakmai elvárásoknak és teljesíteni tudja azokat.
  2. Meg kell határozni, hogy milyen célkitűzései vannak ügyfélként a megbízónak és tisztázni, hogy a tréner cég képes az igényeknek megfelelő szolgáltatást teljesíteni. Az aktuális célok és problémák függvényében ki kell deríteni, hogy tud-e olyan tréninget ajánlani az adott cég, ami teljesen lefedi a megbízó minden igényét.
  3. A trénerek személye is sokat számít, hiszen ők azok, akik majd vezetik a tréninget. Érdemes előzetesen felmérni, hogy a trénerek milyen szakmai háttérrel rendelkeznek, előnyös, ha vezetői, kutatói tapasztalatuk is van, ettől ugyanis hitelesebbé válik a munkájuk. A tréner fellépése legyen határozott, dinamikus, fejezze ki magát választékosan és pontosan, teremtsen könnyen kapcsolatot az emberekkel.
  4. A tréningek jellege, felépítése, hatása alapvető szempontot képez egy kiválasztásnál. A tréning ne csak ismeretanyagot adjon, hanem legyen interaktív, érdekes, tartsa fenn a résztvevők érdeklődését. A foglalkozáson szemléletes példák is szerepelnek, a résztvevőknek a hallottakat a gyakorlatban is alkalmazniuk kell.
  5. Figyelmet kell fordítani a trénig díjakra és azok értelmezésére is. Egyrészt az ár-érték arány minden esetben lényeges, mert senki nem szeretne feleslegesen pénzt áldozni olyasmire, ami nem térül meg. Egy vállalkozásnál szintén van jelentősége annak, mire költenek és mit kapnak vissza a befektetésből.

Érdemes, nem a magas vagy alacsony díj alapján választani, mert egyik sem garancia semmire. Inkább az árajánlat, a szolgáltatás és a személyes találkozó alapján döntsön.

céges tréning

Legyen Ön is Y tréninges!

Az Y Tréning tapasztalt, elhivatott és a munkájukban remek teljesítményt nyújtó kollégák közreműködésével tud hatékonyan tenni azért, hogy az ügyfelek megkapják az elvárt szolgáltatást. A fejlesztésbe mindig megéri befektetni, ezért sok cégnél már magától értetődőnek számít az, hogy ezt a tételt belekalkulálják az éves költségvetésbe.

Keressen minket bizalommal, ha Győrben vagy környékén olyan céges tréninget szeretne, aminek tapasztalható eredményei vannak! A tréningjeink között garantáltan talál a céljainak megfelelőt, ám szívesen segítünk, ha szakmai tanácsra van szüksége. A honlapon szerepel a cég minden elérhetősége, lépjen kapcsolatba az egyik kollégánkkal és indítsa el a gyümölcsöző együttműködést velünk!

További cikkek:

A modern munkahelyek kommunikációs kihívásai

A modern munkahelyek kommunikációs kihívásai

Ha szigorúan vesszük, a munkahelyi kommunikáció is csak szavak cseréje, mégis sokkal több: ez a céges kultúra szíve-lelke. Rombolhat, de építhet is. De vajon felismerjük-e időben a kommunikációs problémákat, amelyek rejtve akadályozzák a cég célkitűzéseit? Hisz az...

Tel:+36 30 298 7427
E-mail:trening@ytrening.hu